Poznate priljubljeno blagovno znamko Aero?
V Citycentru Celje sem se udeležiča predstavitve podjetja AERO, ki bo narisalo nov list papirja v novem poglavju svojega delovanja.
Od kar imam hčerkico Kiano, se vsakodnevno srečujem z njenim risarskim ustvarjanjem. Priznam, da obožuje flumastre, barvice, tempere in vodene barvice. Jaz slednje malo manj, ker je potem posledica vidna tudi na mizi, tleh in morda še kje drugje (smeh). Ampak ni ga lepšega kot videti srečnega otroka, ki ti vsak dan iz vrtca ali doma prinese kakšno mojstrovino.
AERO barvice (temperke) so bile tudi barvice mojega otroštva. Kako da ne. Mama mi jih je kupovala vsako poletje pred odhodom v šolo. In kako vesela sem bila tistega trenutka, ko nam je učiteljica v šoli rekla, da potrebujemo tempere za ustvarjanje pri likovnem pouku.
Mešanje barv, nanašanje in ustvarjanje je bilo tudi zame eno najlepših del v šoli (smeh).
Aero je bilo priljubljeno tradicionalno slovensko podjetje, ki se mu (kot večini) ni pisalo najbolje. Ne poznam sicer delovanja podjetja, a vem da se zdaj znova vrača na trgovske police okrepljen z novim avstrijskim lastnikom Brevillier Urban&Sachs, znanega po legendarni znamki Jolly. Prav tako tradicija barvic, ki so bile zapisane v moje otroštvo.
Nove izdelke je AERO, katerega pogonska sila je celjsko invalidno podjetje AERO Ida, predstavil na tiskovni konferenci v Citycentru Celje. Kot prvi so nove barvite novosti lahko preizkusili otroci na ustvarjalnih delavnicah v osrednjem delu Citycentra Celja.
AERO novosti, ki bodo šolarjem nedvomno polepšale in obarvale začetek novega šolskega leta, staršem pa priklicale nostalgične spomine, so na tiskovni konferenci predstavili Clemens Ellmauthaler, globalni vodja prodaje izdelkov Jolly, Dejan Kovačič, vodja prodaje za Slovenijo in Balkan, Nejc Slokan, vodja marketinga za Slovenijo in Balkan, Mateja Pučko, direktorica AERO Ida in smučarski skakalec Robert Kranjec.
“Najrajši rišem z barvicami,” je povedala sedemletna Lina, udeleženka delavnice, ki jo je s podpisom šolskega urnika za prihodnje leto razveselil Robert Kranjec. Nov obraz oglasne kampanje AERO.
Nov portfelj izdelkov vključuje visokokakovostne in za otroke povsem varne tempere, barvice, flomaste, voščenke, krede, šilčke in druge izdelke v tradicionalni rdeči embalaži. Vsi zadoščajo evropskemu certifikatu za varnost igrač EN71, tako strogemu, da lahko otrok krede AERO celo zaužije.
“AERO je naša znamka in na to smo najbolj ponosni”
Clemens Ellmauthaler, globalni vodja prodaje izdelkov Jolly je poudaril, da so novi izdelki rezultat trdega dela, znanja in tradicije dveh odličnih znamk z močno tradicijo, ki stavita na domačo proizvodnjo in kakovost: “AERO je znova velik. Zelo sem ponosen, da smo prevzeli to znamko. Samo čudim se, kaj vse se je v tem letu zgodilo s to znamko. Navdušeni smo, Jolly namreč nima temper barvic, tako je tudi slovensko podjetje pomagalo gigantu Jolly.”
Tudi Dejan Kovačič, vodja prodaje za Slovenijo in Balkan in Nejc Slokan, vodja marketinga za Slovenijo in Balkan sta prepričana, da je nova skupna pot pot do ponovnega vzpona visokokakovostne domače znamke. “AERO je naša znamka in na to smo najbolj ponosni, to je najpomembnejše. Z AERO izdelki ustvarja že pet generacij, zdaj bodo tudi naši otroci. Ravno zato tudi AERO linija ostaja srčno rdeče barve, ker je bilo od nekdaj tako,” je poudaril Nejc Slokan. V novo linijo močno verjame tudi Kovačič: “Doslej so bile najbolj prodajane tempera barvice, ki ostajajo uspešnica tega podjetja, nad njimi so navdušeni tudi pri Jollyju. Pri novi liniji pa bodo, verjamemo, navdušeni nad vsemi izdelki,” je povedal Dejan Kovačič.
V Celje se septembra seli tudi del proizvodnje temper Jolly
Kako pomembno je za zaposlene v invalidnem podjetju AERO Ida, da proizvodnja temper ostaja v Sloveniji, v Celje se septembra seli tudi del proizvodnje temper Jolly, je povedala direktorica AERO Ida Mateja Pučko: “Vsi ti ljudje težko dobijo službe. Ta pozitivna energija vpliva na vse zaposlene, energija je zelo prijetna, verjamemo, da bomo nadaljevali v tem duhu.”
AERO bo šel tudi čez lužo
Novi lastnik sicer načrtuje, da bodo izdelki AERO osvojili ne le slovenski, hrvaški in avstrijski trg, temveč tudi Nemčijo in ZDA. In ti načrti bi lahko za tradicionalno slovensko znamko, ki je z nami že od leta 1946, pomenili veliko prelomnico na poti do svetovnega uspeha.