Na ekskluzivnem dogodku v prodajalni Bags&More v Mercator centru Šiška je Jolly medijem in ljubiteljem ustvarjanja premierno predstavil novo kampanjo ‘My Jolly Colours’, ki v ospredje postavlja najljubše barve vsakega posameznika. Prvič na svetu si namreč lahko vsak izbere svoj izbor priljubljenih barv in z njimi napolni prazno Jolly škatlo s prostorom za 30 barvic.Kultne barvice JOLLY, ki se ponašajo z več kot 50-letno tradicijo, so nas navdušile z zgodbo, ki sega še korak dlje kot njihove personalizirane barvice z imenom.
Na ekskluzivnem dogodku v prodajalni Bags&More v Mercator centru Šiška je Jolly medijem in ljubiteljem ustvarjanja premierno predstavil novo kampanjo ‘My Jolly Colours’, ki v ospredje postavlja najljubše barve vsakega posameznika. Prvič na svetu si namreč lahko vsak izbere svoj izbor priljubljenih barv in z njimi napolni prazno Jolly škatlo s prostorom za 30 barvic. Ugotovili so, da so nekatere barve med bolj priljubljenimi in jih obogatili še z dodatnimi odtenki. Tako lahko določene barve na posebnih Jolly stojalih najdete tudi v 7 odtenkih. Tistih barv, ki vam med skupaj 60 barvami niso všeč, pa si enostavno ne izberete v svoj komplet. Prav tako pa lahko škatlo dopolnjujete le s posameznimi barvicami, ki jih hitreje porabite.
Ker želiJolly vso Slovenijo spodbuditi k temu, da ustvarja in se prepusti čudovitemu svetu barv, je na dogodku naznanil tudi posebno Jolly nagradno igro z lepimi nagradami. Spremljajte Jolly Slovenija na Facebooku in Instagramu in osvojite enega izmed 50 velikih paketov Jolly barvic po svojem izboru.